הכל על סולו מיו

החסה הכי קראנצ’ית, טעימה וישראלית נכנסת בסערה לחיים שלכם!

תפנו מקום, יש חסה חדשה בעיר!

דוגמנית הטריות החדשה הגיעה לביקור! חסה סולו מיו, שכל ביס ממנה זה מאמא מיה! הטעם הנהדר והפריכות הקראנצ’ית במיוחד הם מה שהופכים אותה לכל כך מיוחדת, והיא מגיעה היישר מן השדה, אל הצלחת, מכאן בישראל!

חסה סולו מיו איכותית במיוחד, והיא הולכת להיות הכוכבת החדשה של הסלט שלכם! היא נמכרת באריזה סגורה- כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהיא תמיד טריה!

בריאות זה שמה האמצעי:

לחסה יש יתרונות מוכחים בהפחתת הסיכונים למחלות כרוניות שונות והיא גם מקור מעולה לוויטמין A – כוס אחת של חסה מכילה 81 אחוזים מהצריכה היומית המומלצת של הוויטמין הזה, נוסף על כמה ויטמיני B וכמות יפה של ויטמין K ו-C. בנוסף היא מכילה חומצה פולית ובטא קרוטן, שניהם נוגדי חמצון חזקים.

כאשר אתם חותכים חסה לסלט הירקות של ארוחת הערב מופרש ממנה חומר חלבי הנקרא Lactucarium. לחומר הזה יש תכונות מרגיעות ויש הטוענים שההשפעה שלו על המוח דומה לאופיום כך שהוא יעיל לא רק לנדודי שינה אלא גם לחרדות.

מלבד הוויטמינים החשובים שהיא מכילה, בחסה מצויים גם אנזימים שתורמים לתכונות האנטי בקטריאליות שלה. בנוסף, החסה מכילה כמות יפה של אומגה 3, חומצת שומן חשובה שמעכבת את הזדקנות העור ואף מוסיפה לו לחות.
ויטמין A, ויטמין C והקרוטנואידים הקיימים בחסה מסייעים בהגנה על העיניים מפני מחלות מסוימות. גם תכולת נוגד החמצון זאקסנטין מועילה כנגד חלק מהפרעות הראייה. מחקרי עבר אף הוכיחו את היעילות של ויטמין A במניעת ניוון מקולרי – מחלה הגורמת לירידה חדה בראייה.

ירקות עליים ירוקים כמו חסה הם מקור מעולה לוויטמין K. מחסור בוויטמין זה עלול לגרום לירידה בצפיפות העצם וכתוצאה מכך לנטייה לשברים, הסתיידות של הסחוס ושקיעת סידן בדפנות העורקים.

ידעתם שחסה עשויה 95% מים?

מהסיבה הזו, יש לאכול אותה טרייה ולא ניתן להקפיא אותה, לייבש או לכבוש.