השילוב בין אבטיח לעגבניות אולי מפתיע, אך הוא יוצר מנה קיצית, רעננה ומאוזנת בטעמים.
המתיקות של אבטיח פומה משתלבת עם החמיצות העדינה של העגבניות והארומה של הבזיליקום,
והתוצאה היא סלט צבעוני שמתאים לארוחה קלה, לאירוח או כתוספת בריאה לשולחן.
מצרכים
3 כוסות אבטיח פומה חתוך לקוביות
2 כוסות עגבניות שרי או עגבניות מגי חתוכות
חופן עלי בזיליקום טריים
2 כפות שמן זית איכותי
כף מיץ לימון
מעט מלח גס
מעט פלפל שחור
אפשר להוסיף קוביות גבינה לבנה או פטה
אופן ההכנה
מניחים בקערה גדולה את האבטיח והעגבניות.
מוסיפים את עלי הבזיליקום.
בקערית קטנה מערבבים שמן זית, לימון, מלח ופלפל.
יוצקים מעל הסלט ומערבבים בעדינות.

מומלץ להגיש קר 🙂