הכל על וויטני

אחותה הקטנה של מגי, צ’רי פלאם עסיסית ומתקתקה

היא מתוקה במיוחד, קטנה ועדינה, אבל אנחנו מבטיחים לכם שלא תוכלו להתעלם ממנה!

וויטני שלנו היא פרץ של טעם בכל מאכל, עם עסיסיות ומתיקות נפלאות, שאפשר למצוא רק בעגבניה שכולה לב. תזמינו אותה לארוחות המשפחתיות שלכם, היא אחות!

אילו דברים חשובים אתם צריכים לדעת על וויטני?

נתחיל בבריאות:

ליקופן בעגבניה הוא נוגד חמצון שמגן על התאים מפני נזקי רדיקלים חופשיים, שהם חומרים כימיים בגופנו ובעלי יכולת להזיק לגוף. נוגדי החימצון מנטרלים את הרדיקלים, ומסייעים במניעת מחלות כגון סוכרת, יתר לחץ דם וסרטן. מחקרים רבים מצאו קשר בין צריכה מרובה של עגבניות להפחתת הסיכון להתפתחות מחלות!

וויטני שלנו, גם טעימה וגם טובה לנו, עמוסה בוויטמינים A ו- C, סידן, ואשלגן, ואף אכילת עגבניות מבושלות עשויה לשמש מעין קרם הגנה פנימי, ולסייע בחסימת קרני UV מזיקות.
וויטני שלנו היא מיוחדת כל כך, ויש לה כעגבניה הכי מגניבה בסביבה, את אחת התכונות המרשימות של עגבניות-  יתרונות תזונתיים שלא נהרסים בבישול! ליקופן, אגב, לא נהרס גם הוא בבישול, והוספת שמן (זית, ברור) לבישול העגבניות מגבירה מאד את יכולת הספיגה של ליקופן במעיים.

אנחנו יכולים למנות לכם לפחות 20 סיבות למה עגבנייה בתזונה שלכם זה חשוב. ועוד כמה סיבות על למה דווקא וויטני. אבל הטעם…. וואו. הטעם מנצח.

צ’רי מידי פלאם עסיסית, נגיסה, שמנמנה ומתוקה. היא כולה לב, מה שאומר שלא עוברת דקה מבלי שתרגישו שמרעיפים עליכם טונות של אהבה.
ככה היא גם בטעם, באמת. עד שהיא מגיעה לבטן, היא משאירה אחריה שביל טעם מתוק ומופלא, שמיד חורט אצלכם לעוד הרבה זמן- זכרון נפלא של אהבה….
קודם אתם תתאהבו בטעם שלה, ומשם היא כבר תכנס לכם ישר ללב!